Subject: Tervishoiuteenuse osutamise tegevusluba
From: "Leila Juhanson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 13:33:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Küsimus seoses Tulumaksuseaduse muudatusega - paragrahv 48 punkt 4)
kulutusi teenustele, mida osutab tervishoiuteenuse osutamise tegevusloaga
isik hambaravi, taastusravi, psühholoogilise ravi, füsioteraapia või
logopeedilise ravi raames, ja toitumisnõustamise teenusele, mida osutab
kutsega toitumisnõustaja.

Kus on see koht, kuhu saab trükkida sisse ettevõtte/teenuse osutaja nime
ja vaadata, kas tal on olemas tervishoiuteenuse osutamise tegevusluba?

Heade soovidega

Leila Juhanson

töökeskkonna peaspetsialist

Eesti Maaülikool

personaliosakond

731 3367; 52 72 537

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]